Kolejny raz wysoko ocenieni

 Kolejny raz wysoko ocenieni! Jest świetnie, chcemy, by było jeszcze lepiej!

„Po pierwsze: klient …” to motto, które od zawsze przyświeca zarządowi i pracownikom firmy Jamalex. Po drugie wiemy, że „klient ma zawsze rację” i dlatego od 2013 roku regularnie przeprowadzamy badania satysfakcji klientów, aby poznać ich opinię na temat naszej pracy.

Informacje zwrotne jakie otrzymujemy od naszych klientów są dla nas bardzo cenne. Wskazują nam kierunki rozwoju naszej firmy oraz obszary wymagające poprawy. W 2021 r. badanie satysfakcji klientów przeprowadziła dla nas firma Smart Business Solutions Marek Zieliński Centrum B2B z Poznania. Bardzo ucieszył nas fakt, że zdecydowana większość ankietowanych zgodziła się na udział w wywiadzie (Completion rate = 80%). Dlatego bardzo dziękujemy naszym Klientom, nie tylko za to, że korzystają z naszych usług, ale również za czas poświęcony na przekazanie swojej opinii na nasz temat. Cenne są dla nas wszelkie informacje, również te negatywne, ponieważ mamy świadomość, że są one daną nam przez klienta szansą na poprawę.

Jeszcze większą radość sprawił nam fakt, że wskaźnik rekomendacji naszych usług (ang. Net Promoter Score - NPS) wzrósł w porównaniu z poprzednim badaniem i wyniósł 66%. Jest to bardzo dobry wynik i za to również jesteśmy bardzo wdzięczni naszym Klientom jak i pracownikom, którzy swoją codzienną pracą udowadniają, że Klient jest najważniejszym szefem w firmie Jamalex.


Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. X